Jaha Piss och skit

Kommentera
Vaknade till en bra dag. En dag då jag mådde finfint faktiskt, iallafall den första timmen... Började med meditation, lite lätta yogaövningar för rygg o nacke. Upp, duscha (det var länge sen...) sen liten stund med lillan vid hennes frukost innan jag skulle skjutsa till skolan. Tog min dagliga medicin (ja, innan frukost, fy mig) och skjutsade iväg henne. 
 
Sen när jag kommer hem.... hujedamej! Halsbränna from hell! Borde ätit innan tabletten. Känns som om den fräter sönder min matstrupe. Jag spyr nästan. Försöker få i mig nåt som kan lindra i strupen men inget hjälper. Dricker vatten. Tar fram min frukostchiagröt och äter några skedar... fan vad jag mår illa. Spyr nästan igen...
 
Letar upp makens halsbrännemedicun, äcklig som fan. Tuggtablett som växer i munnen. Och jag som inte har nån speciell salivproduktion. Det tog en tid att få ner tabletten men det gick. Ont, ont, ont... sen tog det inte lång tid innan allt kom upp. Fy fan vad jag hatar att spy. Men sen blev det liiiiiiiiiite bättre. Mådde inte illa iallafall. Ont hade jag ju. Det släppte nu nu efter lunch först.
 
Så den braiga dagen blev katastrof - huvudvärken kom tillbaka - ont i bröstet - ändrade dagsplaner
 
Men vad gör det. Jag mår bättre nu och silverloppet såg jag på tv. I´m blessed!
 
Peace!