Veckan som gått

Kommentera
Det är nästan lite svårt att komma ihåg veckans aktiviteter faktiskt...
 
Måndag - kommer inte ihåg, men minns att jag åt mcdonalds till lunch, Majstro Fräsh
Tisdag - Kommer inte ihåg här heller mer än att jag åt MC idag med! (favvistället, och nästan enda stället, har stängt hela veckan)
Onsdag - Läkarbesök och sjukdag.
Torsdag - Eehh.. Åt iallafall Kinamat
Fredag - Denna dagen kommer jag ihåg! HAHA Gick upp kl 6, åkte 0620. Yogade i stan kl 07. MediYoga med en kollega på hennes ställe. Första gången jag testade MediYoga. Det är som Kundalini men långsammare. Det var bra men det var för tidigt för mig. Jag gör ju sånt hemma istället hellre. 
 
Sen blev det en lång dag. Tidig morgon, lång dag. Var på jobbet strax efter 8. Huvet fungerade inte riktigt idag men jag höll mig till mina lätta arbetsuppgifter. Pausade ofta. Frukost åt jag på jobbet för den hann jag ju inte äta hemma så tidigt... 
 
Kaffe hann jag inte koka innan jag åkte heller så det fick jag klara mig utan... te fick det bli idag.
 
tänkte att eftersom jag var så tidigt på jobbet idag så skulle jag åka hem tidigt med. halv 1. Men halv 2 skulle vi ha möte om kontoret som berör mig och min grupp så det fick jag ju stanna på. Vad nu det gjorde för nytta.
 
Sen var det bara att åka hem, kasta mig i sängen och sova. Helt slut och ont i huvet.
 
Så nu är nog ribban satt för denna helgen... det blir en huvudvärkshelg. *jippi*