Två dagarsenare...

Kommentera

Fortfarande trött men idag har jag iallafall haft en bättre känsla. Jag har i stort sett sovit hela helgen. Igår likaså. Sjukanmälde mig totalt. Sov. Idag har jag haft lite hopp om att jag nog inte trillat dit igen utan att det nog bara är en svacka i svackan...

Även om känslan är bra så är jag grymt jävla slut i kroppen. Sockerdricka i armar och ben. Matt. Ingen fysisk ork. Orkar läsa lite men blir trött snabbare. Orkar se en stund på Netflix men behöver vila sen. VIlken normalfrisk person behöver vila efter att sett ett avsnitt favoritserie?

Sov precis middagen. Två och en halv timme. Vaknade några gånger. Tiden jag sover är inte ett bekymmer egentligen. Men då jag vaknat till och har en känsla i kroppen av att jag är mitt i ett millopp. Jag har inte sprungit längre än en mil så att hänvisa till maraton eller så hade ju varit lite överdrivet.

Det är nåt som händer i min kropp som jag inte riktigt kan styra. Som om den lever sitt eget liv. Men ett jäkligt trist liv blir det om den inte skärper sig.

Nu blir det en kort promenad och meditation.

Nej. Nu borde det iallafall bli en kort promenad och meditation. Jag bet vad jag behöver men tröskeln dit är hög.

Peace