Ett hälsotips

2 kommentarer
Jag har lyssnat på en pod om hälsa. Jag har lyssnat på flera men just HÄLSOSANT tar upp rätt bra grejer. Allt ifrån problematik med ssri(antidepressiva) och hur man slutar med dessa till vårat röerlsemönster. Att vi kan lära om oss hur kroppen SKA röra på sig så vi inte har ont. Smärta är en indikation på att nåt är tokigt. Man ska inte ha ont i knä, höfter, rygg, nacke.... och är det så enkelt att bara lära om sig hur man SKA röra sig så är det roten till allt.
 
Sidan hittar du HÄR
 
Podden finns där du lyssnar på poddar helt enkelt... Hälsosant
 
Peace!
 
1 Christine:

skriven

Tack för tipset. Har nu också lyssnat på ett par avsnitt. Det om antidepressiva tyckte jag var intressant och bra. Håller på att trappa ner mina på eget bevåg efter 9 års användning. Läkarna var snabba på att skriva ut dem men ingen och då menar jag ingen har varit intresserad av att hjälpa mig sluta. men nu ska jag sakta försöka. Ha en fin kväll / Christine

Svar: Hej. Visst är det en bra pod! :) det finns en grupp på fb som jag gått med i också. Just försatt få råd och stöttning i nedtrappningen. Och är det nåt man behöver är det stöd. Kram och lycka till. Ha det fint! ❤️
MolaLinda

2 Christine :

skriven

Vad heter den gruppen? Kan vara något att titta vidare på☺️

Svar: Sök på: Fri från psykofarmaka. Det är en sluten grupp man får be att få gå med i.
MolaLinda