Ett bra avsnitt

En kommentar
Idag är jag hemma från jobbet. Har fått influensan och har i stort sett legat i en vecka snart.... I Malou efter 10 pratar de lägligt om UTMATTNINGSSYNDROM... ett riktigt bra inslag. Du kan se det här.
 
Jag har fortfarande svårt att fatta att jag inte pallar med att göra saker numer. Ja, jag blir bättre men inte i den takt jag vill. Linus Törnblad (fd höjdhoppsess) var med och berättade om sin tid som utmattad. Han sa att... eh, nu tappade jag tråden.... fan... (symptom av min utmattning) JO! Om nån frågar mig om hur jag mår, vanligtvis på jobbet, så svarar jag att det känns bra. Det går åt rätt håll. Jag är trött men orkar mer och mer... Blaha blaha blaha.... Det är ju det, det sa Linus med, att jag säger sånt av automatik... lite för att jag ska intala mig själv åxå...
 
Men det går förbannat långsamt! Jag är sjukt jävla trött på det här.
 
 
 
 
 
 
1 Annica:

skriven

Håller med om att det var väldigt bra reportage. <3