Planer drömmar planering

Kommentera
Känns ju som om jag har en väg utstakad men jag vet liksom inte hur jag ska göra... som att inte veta om jag ska börja med höger eller vänster fot på stigen liksom.... ena stunden är jag rätt ivrig att sätta igång med övningsklienterna medan andra stunder är jag livrädd och vet inte vad jag ska göra med dem :) Det är ju egentligen det det är... ÖVNINGSklienter... jag ska ÖVA mig... det kan väl inte va så kravfyllt...? Kanske kan det vara entreprenören i mig som vill presentera en lösning på mitt framtida företag direkt ;) Såhär ser det ut liksom, de här tjänsterna erbjuder jag. Att ha ett klart koncept, klara föreläsningar som jag ska kunna dra för 100 pers på en gång liksom. Jo, tjena
 
Men, jag skulle iallafall vilja utöka min privata blogg som jag har här med en där jag är stresscoach. Det är ju faktiskt en ganska bra och lätt grej att göra. Men... då är ju grejen att den bloggen ska HETA nåt! Och jag kommer inte på nåt... eller, jag kommer på en massa saker man kan heta men inget än som är 100% Jag vill ju helst inte byta namn och börja om på namnsökeriet om ett halvår liksom.
 
Så är det någon som har ett fett namn på en stresscoach/hälsocoach/yogalärare får du gärna hojta till! En allt.i.ett.coach likosm :) eller lite.av.varje.coachen ;) 
 
Peace!