Hjärntrötthet

Kommentera
Den här helgen har jag känt av huvudet lite. Inte alls i samma utsträckning som innan och jag har strategier att handskas med den. Men jag tar det chill. Vet att kommande vecka är lite mer krävande än vad jag brukar planera. 

Det är inte alltid jag ens behöver ta en tablett numer förresten. Det är helt otroligt. 

Förr hade jag ALLTID en karta eller burk Ipren eller starkare med mig var jag än gick ifall ifall. 

För en vecka sen skrev jag ett längre blogginlägg på stresslindra.se om hjärnan och hjärntrötthet. Följer du min blogg här så ska du följa med där också. Gärna på instagram med för där kommer nåt bra varje dag. 

(null)

Är du trött på att vara trött och utmattad? Vill du bryta dåliga vanor och skapa nya bättre som ger dig ett hållbart liv istället för det här nedbrytande ekorrhjulet? 

Skicka ett mejl till [email protected] så hjälper jag dig. Vill du veta mer så besök stresslindra.se

Peace!