Bara utmattad?

Kommentera
Jag funderar allvarligt på vad som är fel på mig egentligen. Det senaste halvåret har jag arbetat 50% och ändå inte fått mer energi. Jag behöver fortfarande sova 1-2 timmar varje dag. Utöver mina 9-10 natttimmar...
 
Det är över 2 år sen jag sjukskrevs på 100%.
 
Jag har arbetat sen januari 2015.
 
På 1,5 år är jag uppe på 50%
 
Ja, jag känner mig något frustrerad.
 
Dagens Kedssiffror landade på 34. Över 18 och man är i farozonen. Nu är jag ju redan utbränd så jag vet inte om dessa siffror stämmer så bra då. De kanske ska tas av en osjuk person.
 
När och hur vet man om det är nåt annat som är fel?
 
Vad jag har på gång: Hårmineralanalys ivägskickad för att se mineralvärden i kroppen. Läkarbesök i aug för att återigen ta upp min situation och återigen be att få ta prover. Även sådana prover som binjurar, sköldkörtel. Jag antar att dessa prover tagits men ärligt talat... jag vet faktist inte. Jag har bett om min journal men inte fått den. Vad nu det betyder..... Ska bli spännande att se resultat av detta. 
 
 För att göra ett Keds-test, se länkarna