Veckotidning

Kommentera
Jag skäms nästan. Nej inte skäms egentligen för så hade jag nog inte sagt nåt. Men jag är lite överraskad av mig själv. 

Amelia. Tidningen. Den har jag prenumererat på tidigare i mitt liv. Kommer inte ihåg när bara att. Tänkte nog inte mycket på den då. 

I början på året hoppade jag på en kampanj eftersom jag skulle få 4 tallrikar av mitt favvo. Swedish Grace Rörstrand. De är väldigt fina. Jag har börjat på de djupa och fick nu då 4 mattallrikar med 4 el 5 nummer av tidningen. Kostade mig typ 150kr. Överkomligt. 

Nu är det så. Att. Jag är överraskad av tidningen. Inte för att jag tror den förändrats så mycket. Det är nog JAG som förändrats. Jag läser tidningen på riktigt! Nästan allt! Jag försöker hålla mig å inte läsa hela tidningen samma dag jag får den för jag vill spara lite på den. 

Jag går sen och längtar till nästa nummer (!?) hallå eller?

Jag får mejl några dagar innan tidningen kommer med info om "snart är din tidning hos dig" och jag blir så glad! 

Vem är jag egentligen?

Snacka om att växa i en kostym. Växa upp. Utvecklas. Förstå. Bli träffad. 

Peace!