Lite distans

Kommentera
Har gått på lång semester kan man säga. Omorganisation på jobbet som gav mig möjlighet att gå hem med ett antal månadslöner. Jag finansierar från och med nu  min egen återhämtning eftersom jag inte får ta del av skattepengar till det.
 
Tack fk för att ni rakt av inte hjälper en när en är sjuk. Men jag får väl vara tacksam, fick ju hjälp i över 2 år.
 
Det känns nu bra att helt och fullt skita i fk. 
 
Nu tar jag ledigt från allt vad heter försäkringskassa, läkarbesök och annat som hör utmattningen till. Nu ska jag bara chilla, göra bra saker, utbilda mig och njuta av livet.
 
Så nu kanske jag kommer skriva mer om roliga grejer och inte den här jävla kampen har fört i 2 år för att komma tillbaka till ett vanligt arbetsliv igen.
 
Men det känns bara som om jag är på semester från jobbet... tar nog ett tag att förstå att jag avslutat min tjänst där efter så lång tid. 
 
Chill Chill Peace!