Ibland blir jag trött på mig själv

Kommentera
Varför håller jag på å strävar efter att bli frisk. Om jag hade haft Cancer hade jag säkerligen inte strävat lika mycket. Då vet man ju vad som väntar lite. Strävan är ju där åxå att bli frisk såklart och prognoserna är rätt goda i många fall iallafall.
 
Säg att jag hade cancer. Jag ska bli frisk. Jag orkar lägga si och så på mig själv för att bli frisk och jag orkar lägga si och så på jobb, aktiviteter, familj osv.... 
 
är min utmattning något annorlunda? egentligen inte.
 
Idag körde jag ett lite längre yogapass (45min) för halschakrat. Lugnt å skönt och lite utmanande. Nu blir det lite frukost och sedan en promenad. Inget jobb idag utan idag ska jag bara ta hand om mig och inte sträva efter lösningar på min diagnos.
 
Peace!
 
 
Foto: L Molarin aug-16