Resa med arbetskamrater

2 kommentarer
Jag har följt med på den traditionsenliga sälenresan med arbetskamraterna. Det är skid&partyresa. Verkligen. Men jag är ingetdera nu. Jag åkte med dem I backen igår fm. Blev väl 2,5-3h. Så nöjd med det! Jätteroligt! Sen blev det ju sova och ladda om för middag. Orkade 1,5h typ. Det var maten. Sen sova igen. Men jag är glad jag fixar det lilla. Och jag mår rätt ok. 

Kollegorna må tycka jag är tråkig men såhär är det just nu. Jag är långt ifrån frisk. 

Idag åker jag inte ens. Jag tog en promenad. Kollar in Lindvallen city ;) Det är mysigt här även för de som inte åker skidor. Tar en kaffe och sockrig chokladboll innan promenaden tillbaka till stugan. 



 
1 frkenduktig.blogg.se:

skriven

Man vill så gärna vara som de andra. Umgås som de andra. Skratta åt saker som de andra. Men det går inte. Man orkar inte eller fattar helt enkelt inte vad som är roligt. Ja, vännerna har verkligen satts på prov under persioden som vi har varit sjuka. Eller hur?

Svar: Precis... som familjen! Herregud! Jag hade inte stått ut med min man om det var han som var i mina skor :/
MolaLinda

2 frkenduktig.blogg.se:

skriven

Samma här. Min man har varit och är ett fantastiskt stöd. Han är så mycket bättre än vad jag hade varit!