Soldis och fågelsång

Kommentera
En lördagmorgon. Tog sovmorgon. Brukar annars tycka om att gå upp när jag vaknar vid typ 7-8 men låg kvar till halv 10. Mediterade lite. Lite tandtrådsövningar för ryggraden... Skönt att bara ta det lugnt. Det gör jag oftast annars åxå, tar det lugnt alltså... Men ja, jag vet inte. Kanske är annorlunda idag bara. 

Efter frukost blir det nu till att gå ut och andas lite soldis och lyssna på fåglarna. 

Idag ska jag försöka vara i det som händer nu. Och nu. Och nu...

Det är svårt. 

Helg. Villaområde. Barn. Lekplats. Vår. Röjsåg. Ingen lugn. Jag får väl gå in igen.....

Andas

Å nej, det ser ut som skit inne. Jag mår bra när det inte är så stökigt. Gärna att skorna o ytterkläderna står I hallgarderoben än utanför huller om buller slängda på marken. 

Köket, hellre smutsig disk i maskinen och ren diskbänk. Bortplockat från tidigare middagar och stök. 

Är det inte så man gör i ett hem? Använder. Återställer. Använder. Återställer. 

Det är tydligen bara jag som tycker det i min familj. Och då är det väl fel. Så jag får väl må dåligt....

Det mesta är nog mitt fel...