Vet ni vad? Nu är jag tillbaka.... haft semester och bloggledigt en vecka

En kommentar
Hejsan
 
Det har gått riktigt bra utan nät och uppkoppling 24/7. Men det är skönt att vara tillbaka hemma med full uppkoppling med :) Nu återstår 2 v semester i sakta mak hemma. Jag har så mycket att berätta om! Men börjar med det imorgon :)
 
Måste ändå säga att de senaste 10 dagarna har jag utsatt mig för ljud. Mycket ljud och liv men jag mår bra. Som f-n om man jämför med för ett år sen. Jag är verkligen påväg framåt :) (även om jag de två första veckorna av juni gick upp på 50% och var HELdöd efter mina timmar men det är iallafall framsteg :)  )
 
Hörs imorgon. Nu är det fotboll på tv :)
 
Peace!
 
1 Anonym:

skriven

Semester blr väl vara utan uppkoppling tänker jag....fast då bli barnen GALNA! Jag tänker att DE behöver lära sig att leva som vi gjorde, innan nätet kom och tog oss...
A