En bra dag på jobbet

Kommentera
Bra dagar som denna får en efterföljande trötthet som är svår att beskriva. 
 
Jag har klarat av en morgontröttsam snart 12-åring, kundbesök och studiebesök med mycket in-info i huvet. Kundbesök är nåt jag börjat ta igen efter att jag varit i "karantän". Jag kan anpassa dessa rätt bra om det inte är en kund som behöver övertydlighet eller info utöver det vanliga. Lagom med hjärnaktivitet från min sida alltså. Studiebesök på verkstad för att själv se hur saker å ting går till betyder ju att det är mycket info, koncentrera sig för att lyssna och försöka få det att fastna samt för att vara delaktig också. Ljud, nya miljöer, en hel del folk, nya namn (som jag ändå aldrig kommer ihåg och får bara släppa direkt)
 
Detta tar på krafterna ska ni veta...
 
och så har jag den här jävla allergin åxå... å regn har det ju inte kommit än. På lördag ska det nog komma regn... hoppas på det... jag har bytt allergitablett till en jag kan dubbla och det känns rätt bra faktiskt. Igår var jag ute en hel del. Började gräva lite igen. Roligt :) 

Jag vill lägga mer tid i trädgården men jag orkar ju fan inte. Men det ska ju ge så mycket säger dem! Vilket jag tror på med. Men jag måste lägga min jäkla energi på mitt arbete. För arbeta ska man.
 
Foto: pixabay
 
 
Efter arbetsdagen, var hemma vid 15, stensomnade jag och sov 2 h. Nu blir det hockeysoffa resten av kvällen... orkar inte med mer... så en bra dag resulterar i .... ja... pannkaka...
 
Peace